Kampanja o nasilju u porodici pokazuje da su praznici za neke žene prava noćna mora

Iako većina ljudi željno isčekuje predstojeće praznike, za neke – posebno za žrtve porodičnog nasilja – vreme koje provedu kući u tom periodu može da postene prava noćna mora.

Kampanju je kreirala agencija Stack za britansko udruženje „Solace Women’s Aid“ koje pomaže ženama i deci žrtvama porodičnog nasilja. Kampanja udruženja poziva na donacije kako bi moglo nesmetano da pruža pomoć žrtvama porodičnog nasilja.

Kampanja #MakeItStop koristi muziku koja se ponavlja da bi ilustrovala dugotrajnu traumu kroz koju žene prolaze

 

Tekst je nastao u okviru projekta” Unapređenje standarda novinara iz opština Bujanovac, Preševo, Vranjska Banja, Vladičin Han, Surudlica, Medveđa i Trgovište kroz unapređenje izveštavanja o nasilju nad ženama” koji Organizacija za razvoj i demokratiju Bujanovac realizuje uz finansijsku pomoc Ministarstva kulture i informisanje

Leave a Reply

Your email address will not be published.